Time to plan...

 
 
Det kan kännas matriellt och ytligt men nog blir väl livet snäppet roligare ibland, med de rätta detaljerna. De detaljerna som liksom tar fram den bästa sidan av dig, tar det kreativa till nästa nivå. Så kändes det när jag fick hem min antecknings/skissbok. Nu ska jag gå lös med skisser på alla idéer som far runt i skallen. 
 
 
 
 
 Ja, mycket mer kreativitet och känsla över denna världskarteklädda juvel, än ett trött anteckningsblock från coop minsann. Så denna ska liksom komma fram när jag ska avsätta tiden för att brainstorma. 
 
 
 
 
Dessa detaljer, ni vet.
 
Så ikväll, strax efter jag publicerat detta inlägg så ska jag sätta mig på bänken vid fönstret och börja skissa på jul till Nell and the lion. Jag ska tända ett ljus som jag placerar på fönsterhyllan och samtidigt glutta ut på den stjärnklara himlen med den stora lampan i form av fullmåne som lyser upp trädgården utanför fönstret. 
 
 
 
 
Njuta, av att himlen ikväll inte är täckt av det tjocka, tunga molntäcket som bitit sig fast den gågna veckan. Och av den fina skissboken, såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback