Gamla goda bettan

 
Jag är tillbaka. Nu bloggar jag på min gamla, älskade lilla skötebarnsblogg, igen. Fast under helt vanliga adressen www.villagrabo.se, för att inte göra det avancerat. Alltså för er, endast designen som är annorlunda, men med arkiv ända tillbaka till 2011. En flytt från tidigare bloggen är under process, så att arkivet mellan Juni 2016 - Mars 2020 kommer med också. 
 
När jag och Jack låg nedbäddade i soffan och bläddrade och scrollade bland gamla minnen på denna blogg igårkväll så kände jag hur jag tappat bort det riktigt roliga med att blogga och tappat Malin-nischen efter vägens gång. Att jag nästan fått krystat fram (vad jag tror ska vara) intressanta inlägg. Jag har influerats alldeles för mycket av influensers på senaste tiden att jag nästan glömt bort vart allt startade, på denna blogg, 2011. 9 år sedan. Jag minns fortfarande allra första inlägget. Bara sådär direkt fångat ur vardagen. Här har jag skrivit om de allra största och minsta händelserna i livet, från mitt perspektiv, ingen annans. Med grunden i fotografi och skapande. Mina allra käraste intressen sen måååånga år tillbaka. Så fint att få fånga dagarna med foton, att se och minnas tillbaka på. Och att blicka tillbaka i bloggen inspirerade mig väldigt mycket. Det jag då tyckte bara var mitt egna trams inser jag ju nu, att det faktiskt är väldigt välgjort och inspirerande. Och att lilla jag hade sponsrade, betalda inlägg så tidigt som 2013 (?!) hallå, vem försöker jag lura, jag var ju blogg-queen på den tiden!
 
Men jisses. Mycket rosa och gulligull på denna blogg ändå? Nu är jag ju ändå 27, kan man ha de så då? Ja, för tänk det kan man. Jag lovade ju mig själv det alldeles nyss. Malin-nischen ska finnas där. Och jag gillar ju rosa gulligull. 
 
Känns som att komma hem. Hoppas ni vill kika in här och hälsa här då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback