Nyföretagare 2020

(null)


Det blir ett litet skrytigt inlägg här inne idag. Det måste ju få bli så ibland när man är lite extra stolt. Jag har nämligen fått stipendium! Företagarna i Filipstad gav mig deras stipendium för nyföretagare 2020. Wow, vilken ära! 

Den fina blombuketten fick jag av mina svärföräldrar, som ville gratta mig lite extra. Visst är de fina! Både svärisarna & blommorna! 


(null)


Stipendiumet innebär äran samt 5000kr som jag tror att jag bl.a kommer använda till ett nytt objektiv som jag länge suktat efter (använder ju min kamera i företaget varje dag till bl.a produktfoton). Själva diplomet kommer delas ut till mig i September, då jag ska få besöka Företagarna i Filipstad för att berätta lite mer om mitt företag, Nell & the lion. 

Jag är så tacksam, i september firar jag 1år med Nell & the lion och jag har fått sån fin respons från flera håll under detta år. Jag har redan fått många "stammisar" som inte bara beställt av mig en, två tre gånger utan fem, sex, sju gånger! Kan ni förstå?! Det är verkligen ett kvitto på att folk är nöjda med det de får hem när de beställer. Tänk att mina prylar pryder hemmen runt om i olika delar av Sverige (samt även Norge och Finland!) klart man blir lite stolt. 

Så får man nu detta, mitt Nell & the lion får stipendium för "en proffsig webbsida och affärsplan och spännande affärsidé!" Så himla roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback