Mäss-mingla med en ettåring...

 
I fredags tjuvstartade vi vårt fredagsmys i en mässhall i Stockholm. Formex, en färgglad inspirationsbomb aka Nordens största mötesplats för design och inredning. Jag och mitt super-crew åkte till storstan. Den lillstora bossen ville dock hellre tillbringa sin fredag hos farmor som var ledig, än att vistas i storstan. ändå helt rimligt. 
 
 
Strosade runt och imponerades av hantverk. Konstaterade att vi bör besöka en "ren" hantverksmässa. Det finns nog inget som inspirerar mer än kreativa människor.
 
 
Jag är ju en riktig sucker för broderi och konsten att skapa med lite nål och tråd. Detta kändes som en 2020 version av broderi (icke att konkurrera ut broderiet såklart) så himla häftigt! Alla tavlor bakom honom har han skapat med "lite" raksöm på maskinen, utan att lufta upp nålen en gång. 
 
 
I ljuvligaste, allra mest harmoniska Mrs MIghettos monter. Också ett tappa-hakan-hantverk! Jag älskar varje målning de gör, oavsett som det pryder en tändsticksask eller en poster.
 
 
Låtsades att det var blommande Juni för några minuter. 
 

Vilken exemplarisk mäss-minglare hon visade sitt att vara, vårt 1åriga lilla yrväder. Charmade alla när hon nöjd satt på pappsens rygg och efter några timmar somnade hon sött dubbelvikt i ryggsäcken och om möjligt, charmade ännu mer. 





Kommentarer
Dinman säger:

En helt underbar dag med er mina fantastiska tjejer❤️

2020-01-20 | 23:50:02
Malin Rosö säger:

Verkligen ❤️

2020-01-22 | 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback