High five!

Attans! Jag lovade mig själv att prioritera bloggen men ändå står jag här.... flera dagar senare, eko mellan inläggen....

(null)
En av mina senaste verk och personliga favoriter.

Men vet ni vad? Jag har jobbat. Och jobbat och jobbat och jobbat. Jag vill att ni läser det med en positiv ton i era huvuden, för det är så himla kul. Som jag sa till Jack häromdagen, att jag skulle på riktigt kunna jobba 24h om dygnet för att så fort jag får "en stund över" (really? Med två barn ;) så vill jag tillbaka till jobbet igen. Vilket kvitto till mig själv, en highfive att jag tog steget till eget.

(null)
Kommande nyheter! 

Denna vecka ska jag ut på vift, imorgon väntar jobbmöten x2 och senare i veckan får jag äntligen komma iväg till Formex igen, ser fram emot ännu mer inspirationsboost för att kunna leverera mer produkter. Och en hög med formex-bilder att presentera på blogge, tjoho! 

Nu ska jag färdigställa sista jobben för idag och sen krypa till kojs, godnatt på er! 

Kommentarer
dinman säger:

Du är grym och jag avgudar det du gör, ditt största FAN!

2020-01-13 | 23:41:44
Malin Rosö säger:

PUSS hjärtat!

2020-01-15 | 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback