Lilla lilla virvelvindbebis

 
 
Titta på henne, lilla lilla flickebarnet. Yrvädret med världens största charm. Just nu slits jag itu av separationsångest. Det närmar sig inskolning med stormsteg. Jag är så van ända från att hon bara var ett litet frö i magen, att ha henne nära mig 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Jag är ju helt bombis på att det blir värst för mig, har mina aningar om att hon kommer röja järnet med nya kompisar. 
 
Åh. men det är ju slutet på en mammaledig heltid med henne. Min lilla bebis. 
 
 
Jag har ju lyckan att vara egen företagare och kan reglera barnens förskoletider hur som. Får liksom luta mig mot det lite, att om jag bara vill ha de hemma för att krama på de en dag så är det möjligt. 
 
Jag har påbörjat en lista med roliga jobb-grejer jag samlat på som jag ska göra när barnen väl börjat på förskolan tillsammans, så jag kan längta efter det litegrann, så det inte bara blir massor av ångest. 
 
Har ni någon pepp eller tips på botemedel för sepatationsångest, hit me! 

Kommentarer
dinman säger:

Underbara tös <3

2020-02-03 | 20:50:21
Malin Rosö säger:

❤️

2020-02-05 | 08:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback