Varning för julfeber!

(null)

Åh. Vilken vecka. Det är så himla kul att det äntligen är officiellt och att jag är igång, min nätbutik Nell & the lion är online! Så himla kul att ständigt få mata ut massor av nyheter och inspirerande produktfoton! 

(null)

Och vet ni vad en av alla fördel är när man är i denna bransch? Att julen börjar tidigt! Det gäller ju att ligga steget före. Denna texten har jag så länge velat göra något med, tycker att den är så otroligt fin. Så nu finns det en tavla med den fina texten, som man kan hänga upp runt jultider för att tänka lite extra på de som inte längre finns med oss. 

"Christmas in heaven, what do they do?
They come down to earth to spend it with you.
So save them a seat, just one empty chair
You may not see them but they will be there" 

Så hörni, gå in och ta er en titt på hemsidan www.nellandthelion.com
om ni inte redan gjort det, och har ni redan kikat så tackar jag för det och hälsar er välkomna tillbaka, för runt hörnet väntar nyheter hela tiden, eftersom mitt kreativa huvud går ständigt på högvarv! 
Detta är så himla kul och jag drömmer om att få pyssla med dessa dagarna till ända!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback