Tuff tuff!

(null)

Ser ni Milton-tåget på hyllan? Mitt bästa marken-fynd! Billigt som attan och fint som snus. Ännu finare när jag målade över de tidigare röda hjulen till grå och även gav det lite babyblå touch!

(null)

När lillasyster kom till världen så hoppades jag på att kunna göra samma fynd till henne, men till min stora besvikelse så hade de slutat sälja de... just det året! I år blev jag med tåg igen och nu har det äntligen fått sig lite färg. En egenblandad dammig-sockervadds-rosa! 

(null)

Tuff tuff! 

(null)

"Varför döpte vi inte våra barn till Bo och Lo?" 

Frågade jag Jack, ungefär halvvägs in i målningen...  två bokstäver hade vart alldelles lagom pilligt. Men nog blev de allt fina i sina nya kostymer! Tågen alltså, inte Bo och Lo ;) 



Kommentarer
Lisa säger:

Vilka fina tåg :)

2019-11-14 | 15:39:49
Villa Gråbo säger:

Visst är de gulliga! 😍☺️

2019-11-14 | 16:14:44
Dinman säger:

Ditt tålamod är enormt ❤️

2019-11-18 | 11:07:13
Villa Gråbo säger:

Tränat det hela livet...😏😉😘♥️

2019-11-18 | 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback