Personligt & tidlöst

(null) 

Jag vill tipsa er om en väldigt fin, personlig och tidlös present till finaste lilla mamma nu på morsdag (26 maj, skriv upp i kalendern!), med en finfin rabattkod dessutom! 

(null)

Dessa fina tavlor i glas, från forevigtmin.se. Man väljer sin egna favoritbild och färg på foten, finns massor av varianter på hemsidan. 

Ge bort en bild på barnen, barnbarnen eller kanske voffsingen? 

Jag är så nöjd med min tavla på barnen, en fin inredningsdetalj här hemma! Något annorlunda istället för ett vanligt fotografii tavelram. 

(null)

För att hylla alla mammor lite extra så har jag, i samarbete med förevigtmin en rabattkod som ger er 50% alltså halva priset (!!) på ett köp! Gäller till söndag 12/5 så skynda fynda nu! 
Koden är: femxvillagrabo

(null)
Försökte fånga de fina detaljerna på bild, de där lilla lilla extra som gör att man känner att det är bra kvalité och välgjort. Bilden till vänster är mattan under foten som gör att tavlan står stadigt. Bilden till höger visar den lilla detaljen på foten, en bricka med texten "för evigt min" önskar man ingen text så kan man enkelt vända foten. 

Klicka in på hemsidan här

Inlägget är i samarbete med förevigtmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback