Fyra favoriter ~ 90tals rosa och framåt

~inlägget innehåller tipsiga adlinks~
(null)
Mobilskal / Pyjamas-set / Tröja / Solglasögon 

Ja, min kärlek för rosa började någongång i mitten av 90-talet och har liksom hängt kvar sen dess. En glad och ljuv färg kort sagt. Och här är 4 favoriter i just - ljuv rosa. 

Mobilskalet är fint! Är så sugen på ett nytt, vill ha ett lite somrigare och det kan man ju minst sagt säga att detta är! Kanske ska passa på nu när det var på rea och sommaren är runt hörnet. 

Pyjamasen med tillhörande morgonrock kan vara den finaste pyjamasen jag har sett! Åh, det blir ju till och med en fin accessoar i sig, att hänga över stolen bredvid sängen när man inte använder den på dagen... men så scrollade jag tyvärr ner till priset. Inget för en mammaledig, men om jag springer på en trissvinst! Finaste pyjamasen någonsin iallafall! 

Kan man köpa en tjocktröja i maj? Denna dova, rosa är så fin! Just nu 479 pix istället för 599, kan man fynda en tjocktröja mitt i (typ) sommaren!

Något som är väldigt aktuellt just nu är iallafall solbrillor! Och jag tycker att dessa är så coola! De går även att få med styrka om man önskar det. De finns även i en färg som kallades "Milky camo" som faktiskt var lika snygg den! Jag äger bara ett par solglasögon som alltid lyckas vara på vift när man behöver de. Jag borde ha ett par i bilen, ett par o väskan ett par liggande ute altanen osv... Med vänlig hälsning, glömsk och virrig mamsi. 

Klicka på respektive produktnamn under bilden för att komma direkt till den artikeln. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback