Tisdags-unna

(null)

Idag gick jag in i vår lokala blomsterbutik och pekade:

 "den, åååh den, och den fina gröna, och lite brudslöja, och ta en sån också, det blir fint till allt det långa!" 

Jag unnade mig en "egenplockad" bukett i gröna toner. Det känns lyxigt. Speciellt en kall och snöig tisdag i mars. Färska, fina blommor inlindade i ett tunnt, brunt papper som skyddar de på resan hem. 

(null)

Jag ska använda några av dem till månadsfotografieringen av Minelle som jag planerat imorrn, trots att hon är 8 månader PLUS en dag imorgon men det får gå bra ändå. Ända sedan hon fyllde en månad så har jag fotat henne på månadsdagen varje månad och format siffran på den månad hon fyller med blommor. Buketten blev så fin att jag nästan inte vill röra den, men någon slags 8 ska jag nog få till utan att dissekera den helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback