Tavlor flyger, stolar byter plats, i väntan på vår

(null)

Nu får det snart bli barmark ute, innan jag hinner möblera om hela huset. Jag har så mycket kreativitet till övers och mycket idéer på vad jag ska skapa, 90% av de är vår och utomhusprojekt. Därför flyger det runt lite tavlor, bord och stolar här hemma, eftersom jag i väntan på vår, skapar lite här hemma istället. Förväntar mig inte att ni ska förstå, "outrett-kreativ-estet-diagnos" kan vi kalla den, haha! 

(null)

I sovrummet har två av helgens stolsfynd fått agera sängbord. Ni kanske minns de andra rosklädda stolarna vi hade tidigare? De har fått hoppa till Minelles rum, gjorde sig jättefina där. Det fina fönstret som är en fotoram har fått komma upp på väggen bredvid sängen, så nu ska den snart få lite färska bilder.  Personliga bilder, ett inredningstips! Visst gör det stor skillnad på hela hemmet?! Älskar förstoringarna vi gjort på bröllopsbilderna ovanför sängen! 

Nu måste jag ta tag i något som jag alltid drar på in i det sista, packa! I helgen väntas äventyr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback