Insta-inspo

(null)

Jag såg Sarahs inlägg om andras bilder hon sparat från instagram på senaste tiden, tyckte det var så kul att läsa så jag hakar på och delar några av mina sparade inspobilder. 

detvitadromhuset1, gråvit-rutiga trägolv! Åh, någongång i mitt liv ska jag ha ett liknande, så himla fint! Har en grå färgburk stående i källaren eftersom tanken var att golvet i MiniGråbo skulle bli rutigt, men i somras kröp latmasken fram i mig och vi kämpade mot klockan (snön) med att få lekstuge-bygget klart. Kanske får leta fram den där färgburken ändå. 

Christinagreve, hennes sätt att komponera bilder, i det enkla bor det vackra. Och jag har just nu någon extra kärlek till gammalt, blommigt porslin, så fint att vila ögonen på. 

Drommarivitt.se, Åh. Hennes dotters rum är så himla fint, genomtänkt och i färger som är både vackra och behagliga. Den där lilla kökssoffan är så gullig!

_ljusarum_, Enkelt. Bara ett vackert, inspirerande kreativt hörn, bara fint.

Designhousemcr, exakt en sånhär säng vill jag bygga till Milton. Ajaj kapten!

Khouri.julia, en favorit på instagram. Här inspireras jag av mellanväggen. Funderar på att bygga något liknande mellan vardagsrummet och matsalen med hjälp av ett av våra gamla fönster som står i boden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback