Gamla detaljer roliga attiraljer

(null)

Jag ropade in en gammal kulram på tradera "vi får väl se om jag verkligen kan ha den i Miltons rum när den väl kommer" sa jag och tänke att inredningsmorsan får lugna sig ett slag med sina genomtänka detaljer. Men tänka sig, den gamla kulramen blev en succé! 

(null)

Milton är inne i en "siffror- och bokstavsfas" och ska räkna och undersöka både siffror och bokstäver överallt, så vad är väl då bättre än att räkna med små roliga kulor på ram! Innan jag ens berättade för honom att kulramen var tänkt till honom så frågade han om han "fick prova" och började fippla med kulorna.

(null)

Lilla bänkhörnan på hans rum, tavlan ska få komma upp på väggen och kanske en liten knoppbräda av något slag på andra väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback