För syns skull

(null)

Igår fick jag domen, det är dags för glajjor för denna tanten! Något jag anat ett tag eftersom huvudvärken krypit sig på så fort ögonen fått fokuserat lite extra. Då var det ju bara en liten sak kvar att göra, bestämma sig för bågar. Min beslutsångest har nått en helt ny nivå kan jag ju konstatera. 

(null)

Jag har iallafall gått ner från 7 potensiella bågar till 2 som jag lånat hem under helgen, men här tar det tvärstopp. Jag älskar färgen på de högra som jag bär på bilden hör ovan, de är ljusa och bågarna är i roséguld, snyggt med rosé!. Men jag gillar formen på de vänstra bättre, de sitter liksom snyggare. Åh. 

(null)

Kan man snickra ihop ett par egna av dessa två? DIY brukar ju vara min grej! 

Kommentarer
Anonym säger:

Tycker att båda var assnygga på dig!

2019-03-10 | 09:51:58
Villa Gråbo säger:

Tack snälla! Jag trivs så bra i båda, därför blir valet sååå svårt! 🙈😅

2019-03-10 | 11:36:33
Mr J säger:

Du är jätteläcker i båda, men jag är glad att du har valt CK!
Puss

2019-03-11 | 14:51:28
Villa Gråbo säger:

Pusss!!!

2019-03-11 | 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback