Ett operfekt planteringsbord

(null)
 
Man behöver inte vara duktig på att måla för att kunna skissa, har jag lärt mig... och voilá! Visst ser man väl att det är ett planteringsbord som jag har i DIY-tankarna? 
 
(null)
 
Jag hoppas att det inte blir riktigt lika snett och vint i verkligheten, även fast operfekt är charmigt! Det är nog försmaken på våren som vi fick förra veckan som satt igång tankarna kring utomhusprojekten ordentligt. Jag kikade på ett planeringsbord för många år sedan (typ i samband med inflytt för snart 5 år sedan kanske?) och tänkte att nä, det kommer knappas bli använt här hemma. Men tänk hur det är, de gröna fingrarna kanske inte riktigt är där ännu, men viljan att få det finns ju helt klart och pysslig som jag är så blir jag mer peppad när detaljerna runt omkring liksom också klickar, som att ha ett vackert planteringsbord.  
 
(null)
 
Nu staplar man upp alla krukor och jordsäckar längst in i källarn och tänk att istället kunna ha det i en fin förvaring, då skulle det vara enklare att komma till skott med att så och planera lite när som helst. 
 
(null)
 
Ja, ett planteringsbord får det bli, så får vi väl se hur mycket det bidrar till grönare fingrar, men lite skaparglädje och ett vacker detalj kommer det garanterat att stå för oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback