The Zoo

(null)

Gosedjur, alla föräldrars stora fasa... eller? Hur många gosedjur kan ett barn äga egentligen!? Och om man då har två barn dessutom! Haha. Många gosedjur blir det iallafall och just därför tog jag tag i saken och snickrade ihop ett eget "zoo" till alla djuren, som jag placerade på barnens gemensamma lekrum. Här är bara en femtedel av alla mjuka vänner. 

(null)

Det är endast en sak som återstår av bygget och det är just texten "ZOO". Jag har beställt bokstäver som jag tänkt att fästa stående, på kanten längst upp. Sen är jag nöjd. Alla djuren på sin plats. 

Milton blev väldigt förtjust i mammas hemmabyggda "finka" då han är väldigt inne på det här med polis och fånga tjuvar just nu. Så Zoot funkar ju precis lika bra även som fängelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback