Spretigt & busigt till flickebarnet

(null)

Imorgon är det den 12:e och det är dags för 11-månadsfotografering av Minelle, en bild på exakt samma ställe, som jag gjort varje månad sen hon föddes. Vi fuskade med en dag denna månad, inte så noga med exakt dag. Jag och barnen plockade lite blommor tidigare idag för att skapa både en krans (passande när det snart är midsommar) och siffran 11. 

(null)

Sen var det "bara" att sätta igång.... varje år när midsommarkransen ska bindas så hinner jag glömma bort förra årets resultat av googlingen "hur man binder en egen midsommarkrans". Det slutar ändå med att jag knyter lite här och lite där, för att sedan få något som liknar en cirkel av blommor. 

(null)

Och en krans blev det ju tillslut. En spretig, busig variant. Alldeles perfekt på det lilla flickehuvudet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback