Lilla lillasyster

(null)

Lilla lillasyster. Väldigt väldigt snart ett helt år fyllt. Det känns som hon alltid funnits hos oss, men ändå känns det alldeles för tidigt för att hon ska bli ett helt år. Är det så att hon förblir vår lilla bebis just för att hon är lilla systern, den lilla systern med dessa gose gos armarna och det långa långa håret. 

(null)

För ett år sedan trängdes hon i min stoooora mage. "Bara jag hinner ta sommalov" önskade jag redan i maj, när folk kommenterade min enorma mage och frågade hur långt över bf jag hade gått... trots att det var över 2 månader kvar till beräknad födelse. 

(null)

Och tänk om vi bara visste då, att vi skulle få vänta i en extra vecka efter BF, en låååååång vecka. När värkarna väl började så kände jag bara äääntligen, snart får vi träffa henne! Och det skulle bli väldigt snart då hon var ute knappt en timme efter att vattnet gick! Det finns ingen känsla i världen som slår eller kan beskrivas, som när man får upp sitt barn på bröstet  

Nu ska vi få tillbringa hela långa sommaren tillsammans. Jag och min tös. Tillsammans med världens bästa storebror och pappa såklart. Inga större planer, bara vara hemma och njuta av sällskapet och ta dagen som den kommer. Kanske någon spontantripp om vi känner för det. Låter som ljuv musik i mina öron 

Har ni några sommarplaner? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback