Kramp i vaderna av yviga buskar...

(null)

Jag lyckades roffa åt mig ett fång med syren jag också, innan de blommat över för denna gång. Det var på håret kan jag säga. 

(null)

Jag fick ordagrannt roffa åt mig, på mammas och pappas gård, då mina egna inte blommade något i år eftersom vi klippte ner de förra året.

(null)

Allt vackert har alltid en tendens till att vara aningen högt upp (läs: jag är aningen för kort) men visst är det väl lite så i livet, att vill man verkligen ha något så får man kämpa lite. Kommer ha träningsvärk i vadern imorrn...

(null)

Vackra buskar x2? De lila iallafall, men jag behöver verkligen toppa mitt hår. Det är lite väl buske just nu. 

(null)

Ser ni den lilla hyresgästen?

(null)
Titta så fint fångat av mig! Vaderna fick kämpa för varenda en! 

På vägen hem fick jag syn på ännu en syrenbuske med betydligt fler blommande blommor i och i midjehöjd att plocka... jaja, it’s all about location! Hade ju inte fått lika fina bilder där, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback