Fiskelycka blev fikalycka

(null)

Båtpremiär, fiskelycka och dunderfirande. Hur firar man sin andra bröllopsdag på bästa sätt? Tillsammans! ...och med lite fika såklart!

(null)

Så vi packade fikakorgen, lille sverigeflaggan (ska självklart hissas på självaste bröllopsdagen) och kastade upp fiskespön på axeln för att vandra ner till bryggan. 

(null)

Mina små småttingar i flytväst, så söta att man gråter en skvätt!

(null)

Minelles första båttur, hon ger den nog inte allra bästa betyg eftersom vi tog med henne precis i mat/sov-dags, oops, vart är föräldraplaneringen? Så fort vi kom i land fick hon mysa ner sig och amma, då blev allt förlåtet. 

(null)

Nä, någon fiskelycka blev det varken från land eller från båten, men fika det hade vi, massor. En riktig fika-lycka. 

Vi rodde i land till en sten, på den förlovade vi oss, fotade våra bröllopsbilder och firade även förra årets bröllopsdag. Platsen är idyllisk.

(null)

Sån härlig eftermiddag och kväll, ett firande i riktig Rosö-anda 


Kommentarer
DinMan säger:

Herregud, vart ska man börja, bilderna? Texten? Du är bara för underbar och det vet du! Tack för tiden på vår dag, det är som att hamna i en stooor bubbla, där tiden bara stannar!
- Jag äskar DIG min Fru Rosö❤️

2019-06-25 | 22:52:29
Villa Gråbo säger:

PUSS! jag älskar dig! ❤️❤️❤️

2019-06-26 | 01:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback