Spår av syskonkärlek...

(null)

Fina farmor-rosen är i full blom nu. Tänk vad den blev att trivas efter att jag & barnen grävde ny rabatt till den. Idag fick jag dock göra första hjälpen på en stackare som gått av och ramlat vid sidan av busken. 

Kanske har den råkat ut för en boll (eftersom fotbollsmålet står nära) eller en fyrhjuling (eftersom den står precis i Miltons fyrhjulingsbana) Mycket får den utstå.

(null)

Men nu fick den lilla kvisten följa med in istället, långt ifrån bollar och fartdårar. 

(null)

Min mammas (eller mosters? Lite oklart. Läs mer under nästa bild...) gamla pigtittare som jag tog över tidigt, i mitt flickrum. 

(null)

Man kan ana spår av syskonkärleken på baksidan av den. Min mamma har dragit ett streck över storasyrrans namn (Carina) och satt ditt sitt egna (Anneli). Liten retsticka men ack så charmigt som minne. 

(null) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback