Murrigt fast gulligt

(null)

"Tittar du för mycket på skärmen så blir dina ögon fyrkantiga"

Minns ni den gamla frasen när man tittat x antal timmar på barnprogram? Ikväll är mina ögon fyrkantiga. Regndag = få "jag-vill-inte-sitta-inne- och-greja-när-det-är-fint-väder-saker" uträttade. Som att byta bloggdesign och göra färdigt logga. Livsviktiga saker. 

(null)

Iallafall den sistnämnda. Logga, till framtida projekt. Något som är precis runt hörnet. Jag vågar nästan tro att jag faktiskt har bestämt hur loggan blir, men ni vet beslutsångest från helvetet. Och tänk att man kan inspireras av precis allt omkring sig. När jag öppnade linneskåpet så fann jag Minelles påslakan, som la grunden till logo-designen.  Ni kommer få se, alldelles snart. 

Och bloggdesignen då? Lite mer murrigt fast gulligt. Grönt och rosa. Murrig grön som hintar lite om att hösten närmar sig? Fast nä, den får allt vänta, skogen är ju trots allt precis lika grön och härlig nu på sommaren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback