What makes you happy

 
Jag kan ha gjort något lite galet, men jag är så taggad!
 
Såhär mysigt hade jag & Minelle i förmiddags efter att vi lämnat av Milton på förskolan för några timmar. Jag tände både finkaminen och vår öppna spis (som ni ser i bakgrunden på bilden ovan), den värmer faktiskt väldigt mycket trots att det bara är spisbänsle vi eldar med i den. Minelle satt och lekte med sina bitleksaker i gåstolen och jag hade "dukat upp" matsalsbordet för lite... plugg!
 
 
2013, om jag minns rätt, så påbörjade jag en inredningskurs. Efter några lektioner valde jag att pausa på obestämd tid, då jag var mitt uppe i mitt egna företag där och då. Sen har vi hunnit flytta till hus och skaffat 2 barn så sysslolös har jag knappast varit men nu, 6 år (!) senare så kom suget efter att hoppa på igen.
 
 
Man bestämer pluggfarten själv och den är helt onlinebaserad, så jag behöver inte åka iväg från mina hjärtegull här hemma en endaste gång, så jag kände, varför inte? Kul att få göra något bara för att fylla på sig själv och för att ha lite roligt! Första lektionen gick ut på att göra en visionboard, alltså ett litet kollage som symboliserar mina mål med kursen, klipp och klistra är ju det allra bästa sättet att plugga på, om ni frågar mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback