U make my ♡ blow away

(null)

Alla ♡-dag närmar sig! Jag tycker att det är en fin dag och ett tillfälle för att göra något extra mysigt tillsammans med någon/några man tycker om. En enkel liten gest, en fika eller en bit choklad räcker, mer behövs inte för att visa att man tänkt lite extra på någon. Jag ville visa er detta, ett simpelt pyssel som bara tar någon minut att knåpa ihop.

(null)

Dynamitbomb, kärleksbomb. Jag tänkte faktiskt skriva "till en sexbomb" på ettiketten men Jack tyckte att mitt andra förslag var bättre och mer "rumsrent" för bloggen, förstår inte att han blivit så pryd med åren, haha! 

Jag har rullat bitar av brunt papper och tejpat ihop till tre rör, klippt lite mindre bitar av rött papper (jag använde rester från julens inslagningspapper) och rulla på samma sätt fast kring de bruna. Jag satte samman dessa tre dynamitrör med en svart pappersbit. Själva stubinen har jag gjort av en piprensare och elden är filttyg som jag klippt och limmat dit. 

Dessa bomber kan man välja att fylla med ett kärleksbrev, någon godisbit, barnens teckningar, en tidning, en peng eller kanske en trisslott?

Är det någon som gör sig en egen kärleksbomb så visa mig mer än gärna! Tagga mig på instagram @villagrabo eller berätta det här i kommentarsfältet! Skulle vara då kul att se! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback