Och så blev hon redan ett halvår

(null)

Ja precis som rubriken lyder. Min lilla pluttebebis har hunnit bli ett halvt år idag, vår lilla tös. Sex månader sen vi åkte in med värkar till BB, helt inställda på att få vänta läääänge på lilla bebis M, men väl inne på förlossningen: PLOPP! så gick vattnet och knappt 45min senare var hon ute, vår fina, alldeles självklara och perfekta flicka. 

(null)

Det var faktiskt först när hon låg på bröstet som jag  på riktigt vågade tro på det som sköterskan sagt på ultraljudet för några månader sedan, att det var våran dotter. Miltons lillasyster. Drömmen om en dotter, här är hon! 

(null)
Finaste pallen hon fick i doppresent

I BB-väskan låg rosa och blommiga klänningar, men också ett "neutralt" set nedpackat. För tänk om de ändå sett fel? Och då ska ni veta att vi var på 3 ultraljud med Nellsan och det visade tjej varje gång, såklart.

Jag är så glad över att vi kunna gett Milton ett syskon, en syster, som han från dag 1 vårdar som sin prinsessa, som han dock drar alldeles för mycket i de klämgoda kinderna ibland...(kan ju inte klandra honom för det, de är klämvänliga!).
Ikväll ska vi fira halvårsdagen med saft och fika, det bestämde Milton när vi berättade för honom imorse att syrran blir ett halvt finger gammal idag, klart det ska firas 


Kommentarer
Anonym säger:

Men vad mysigt <3 så fin pall!

2019-01-13 | 11:59:02
Villa Gråbo säger:

Ja visst är den! 😍

2019-01-13 | 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback