Låt oss sparka igång nya året!

(null)

Hej 2019, varmt välkommen, jag är spänd på vad du har att erbjuda! 

Vi hade ett lugnt nyårsfirande igår, mamma och pappa kom hit och bjöd oss på mat, alldeles lagomt och mysigt. 

(null)

Årets sista dagar tillbringade vi utomhus, på skridskor och även på sparkarna! Sparkföret hos oss är perfekt nu och det är en skön känsla att glida fram i eftermiddagssolen! 

(null)

Jag & Jack skrev ner ett par nyårslöften igår eller rättare sagt mål som vi vill uppnå 2019, för skojs skull, blir kul att blicka tillbaka på nästa nyår. Har ni några nyårslöften? 

(null)

Ett helt nytt år står framför oss och med detta dunder-år i ryggen och en mammaledighet som fortsätter in i det nya året så är förutsättningarna goda för att 2019 ska bli tipptopp! 

(null) 

Jag är tacksam så länge jag får tillbringa mina dagar med dessa guldkorn, lite extra lycklig när vi får ha hel-lediga dagar tillsammans som dessa  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback