For my beautysleep...

(null)

Pysselfabriken fortsätter här hemma. Minelle, min egna lilla enhörning (som alltid har ett eget "horn" i form av en tofs för att inte få långluggen i ögat) har fått sig en egen sovmask för sin beautysleep! Skämtåsido, allt för att få töntmatcha med min minimänniska gjorde jag mig en egen i vuxenstorlek.

(null)

Nellsan var så galet gullig när vi skulle ta denna bild och Jack försiktigt drog ner sovmasken för ögonen på henne. Det var som att någon släckte lampan, hon såg så förvånad ut och vi trodde nästan att hon skulle bli förskräckt, men direkt när hon hörde mammas röst sken hon upp som en sol, helt obrydd av att inte se ett skvatt! 

(null)

Så himla roliga att göra. Det mesta jag skapar själv vill jag alltid göra "perfekt" och noga men till dessa använder jag lite tygbitar och limpistol, går bananas och vips så blir det ett roligt och lekfullt resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback