Familjen sömntuta

(null)

Att vi fått två små sjusovarbebisar är inget snack om saken, två som från dag ett sover från 22-10 (nu när Milton är äldre nattar vi honom redan mellan 19-20). Så sömn har faktiskt aldrig varit en bristvara hos oss. Däremot nattningen av vår treåring just nu...zZzZ, en seger om man lyckas natta honom inom timmen just nu. Mamma/pappa - noll energi, Milton- fulladdad! Behöver ingen sömn alls, någonsin!

(null)

Jag fann ett enkelt och roligt mönster på sovmaskar, som jag sedan gjorde om lite och skapade eget motiv på. En varsin till hela TeamRosö. Milton tokgillade sin mask, han som tidigare inte velat använda något av det jag sytt till honom innan! Han gick omkring med den uppe på huvudet hela eftermiddagen igår och somnade sedan med den igårkväll (på ögonen). Han bad mig att göra även en batman, en traktor och en orange (favvofärgen) sovmask! Pass på! Mamman ska skapa för fulla muggar nu när han gillar det jag gör!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback