Bemärkelsedagar, icke att glömma!

 
Vad lustigt det är... vissa födelsedagar sitter som gjutet i minnet. Många gamla klasskompisars födelsedagdatum sitter kvar än, "födelsedagsplanchen" som satt i klassrummet har liksom nätat sig fast. Däremot, en del av mina närmsta släktingar bemärkelsedagar kan jag fortfarande vara osäker på... va det 25 eller den 26? (Kanske är det på äldre dagar minnet har börjat svika mig?...)
 
 
Därför är denna lilla fiffiga idén i min bullet journal perfekt. En tårta för varje månad och där kan man skriva upp de födelsedagar man inte får glömma! 
 
 
Denna bok har blivit som en överlevnadsbibel för mig, haha! Fyller den med så mycket idéer, information speciellt viktiga saker jag inte får glömma . Har ni någon bullet journal? Eller använder ni någon almanacka för att inte glömma viktiga saker? Låt mig få veta era trix (Mvh, vimsig småbarnsmamma! :)
 
 
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback