Varma kramar

(null)

När jag satt på sovrumsgolvet för att rigga kameran eftersom jag ville ta en bild med självutlösaren på nya kameran i spegeln så kommer plötsligt två långa armar och slänger sig kring min hals. Min stora kille, på riktigt stora kille. Kan inte fatta att han blir 4 år i sommar.

(null)

Han blev så galet stor när lillasyster kom till världen och då växte även hans omtänksamhet fram något enormt. När jag står och är mitt i matlagningen och Nellsan har tröttnat på att sitta i gåstolen och gnäller lite så är han snabbt där, avbryter pusselbyggandet eller brandkårsutryckningen som han leker, för att krama på henne, visa henne en leksak och underhåller henne tills jag har tid och kommer för att ta upp henne, helt utan att jag bett honom. 

(null)

Han är ofta mån om att hon ska vara med, när han leker med något så skuver han fram henne i stolen så att hon ska se honom. Han vill gärna hjälpa till, med allt och speciellt när han märker att jag har lite bekymmer, att det är tungt eller något går fel.
"Jag kan hjälpa dig mamma"
Jag hoppas att hans stora hjärta och omtänksamhet bara fortsätter att växa ikapp med honom, vår fina kille 



Kommentarer
Anonym säger:

Men så söta bilder på er!

2019-02-19 | 17:55:19
Villa Gråbo säger:

Tack snälla 😍

2019-02-19 | 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback