Materiell hjärtepresent till sig själv

-inlägget innehåller adlinks-

(null)

Jag fotar otroligt mycket med mobilen, allra mest bilder som hamnar i familjealbumet. Ni som har iPhone vet ju hur det är med batteri + minusgrader... speciellt om man fotar i porträtt-läget, det kan plötsligt gå från 30% till 0 % på några sekunder. Jag har tänk så länge att jag ska införskaffa mig en smidig liten powerbank, att alltid ha med i fickan, och gissa vad jag klickade hem till mig själv i alla hjärtans dag - present! 

(null)

Världens finaste powerbank! Gud vad jag älskar människor som gör detta, kombinerar funktion med design! Om man nu behöver en powerbank så kan den ju lika gärna vara urgullig samtidigt, som detta fina "läppstift" ! 

(null)

Det fanns en valentine-rabattkod som gav hela 20% den 14 februari så då passade jag på att unna mig en liten hjärtepresent. Nöjd nöjd nöjd! 

Klicka här för att komma till denn fin fina powerbank! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback