Husdrömmar

(null)


Igår drog ääääntligen ett av mina favoritprogram igång, efter guldbaggegalor och allt annat som stått i vägen i TVtablån. Husdrömmar på SVT. Man blir så galet inspirerad, även fast 99% av husen är såna som man själv aldrig skulle bosätta sig själv i. Men just husdrömmen. Att de är så målmedvetna och har såna roliga idéer. 


(null)

Inte för att jag behöver mer inspiration och idéer (skojade såklart, det får man aldrig för mycket av!), för jag har så mycket idéer inför våren! Bara det blir barmark ute och solen börjar värma lite så vill jag dra igång utomhusprojekten, både på Villa Gråbo, MiniGråbo och i trädgården! 


...en av sakerna är att måla dörren på MiniGråbo, eftersom stormen Jan (visst kallade de den så?) tog med sig stora delar av målarfärgen som satt där innan.


(null)

Bjuder på en gosig bild från i somras, som är tagen på exakt samma ställe som bilden på MiniGråbo ovan, för det var ju just det mina gossar höll på med här, att bygga upp vår fina lekstuga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback