Gröna fingrar och utomhusidéer

(null)

Till sommaren ska jag och Jack lägga lite extra tid på trädgården, göra det mysigt och göra det till vår trädgård, något vi skapat. Det är så roligt att dela projekt och drömmar. Bara genom att sätta klätterrosorna förra sommaren, som trivdes som fiskar i vattnet hemma på vår gård så blev vi sugna på att få grönare fingrar.

(null)

Jag fick lite fröer i födelsedagspresent, både ätbart och sånt som är vackert för ögat. Tänk när det är tid för att sätta dessa i jord, jag längtar

Utomhusprojekten är fullt idésprudlande i våra hjärnor just nu, igårkväll satt Jack och skissade på ett räcke till soldäcket och jag pinnar (pinterest) blomsterställ och rabatter. Ja, vi välkomnar våren med öppna armar.

(null)

Vallmo, som små söta pompoms, åh vad jag hoppas att dessa kommer att blomma fint i sommar så man kan ta med ett knippe in och sätta i vas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback