Drömmigt barnrum


Idag var vi ute och njöt av friskluft på förmiddagen efter många dagars sjukdom, det verkar tyvärr ge oss bakslag nu. Milton är hängig och nedbäddad under täcket igen, jag nyser och känner mig rivig i halsen igen och Jack har konstaterad influensa 2.0. Vabruari verkar vara tuff iår. 

Visst är den väl fin Minelles drömfångare? Den fick hon i doppresent. Jag är så sugen på att beställa hem en till Milton också, 

 
Jag är rastlös i själen och det är frustrerande att vara orkeslös i kroppen. Jag och Milton rensade hans skolbänk och bar upp den till hans rum på övervåningen tidigare idag, bättre att ha den stora lekytan på golvet i barnens gemensamma lekrum på nedvåningen. Nu är jag sugen på att mysa till det på något vis, i lekrummet nere. Medans jag samlar ork så får jag även samla lite inspo på pinterest. 

Nu går den här familjen på efterlängtad helg lite i förtid, är så glad över att ha papsi hemma en extra dag imorgon, då kan vi hosta och nyss ikapp allihopa, ett bättre sätt att krya på sig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback