Colourful world

(null)

I kursen jag läser är det just nu fokus på färgsättning och jag känner hur farligt det här kommer bli, renoveringsfingrarna kliar. Redan innan jag gjort färdigt uppgifterna så vill jag sätta igång och skapa med lite extra färg här hemma. Ett mål jag haft med en här kursen är just det, att bli mer självsäker för att våga använda mer färg i inredning.  

(null)

Det är en helt ny värld jag klivit in i, NCS-koder och kulörnyanser. Vart vi än tittar så ser vi tusentals olika färgnyanser och färger betyder olika saker för oss alla, beroende på de erfarenheter vi har med oss. Det är så galet intressant. Förbereder på färgbomb i Villa Gråbo (men kom ihåg att beige och grå också är färger, haha!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback