Ny kalender, ny människa

(null)

Ääääntligen har en sprillans ny kalender dimpt ner i brevlådan. Redo att fyllas med planer inför höstens nya äventyr! Iiiiih, kan knappt vänta...

(null)

Äventyr, med världens bästa "partner in crime" vid min sida. Så är det, ett helt halvår till ska jag vara hemmamamma med min lillälskling innan hon skolas in på förskola. Jag är glad för det extra halvåret, eftersom det är det allra allra bästa jag vet, att få njuta av dessa stunder i livet med mina små. Storebror på förskolan 3 dagar i veckan, alldeles lagomt, så får han även leka av sig lite med bästa vännen Sam. Han har längtat hela sommaren.

(null)

För en planerings/älskar-att-göra-listor-människa som mig så är en ny almanacka rena rama julafton. Beställde den från personligalmanacka.se och fick med ett gäng klistermärken, så den blir verkligen personlig. Vet inte vem som tyckte det var roligast att välja ut alla de små märkena med glassar, vimplar, ord mm till de olika födelsedagarna och högtiderna vi skrev in idag, jag och Milton. Ser ni de små svamparna? De finns på varje blad i kalendern (olika motiv) och är såna där fiffiga "kludd-bilder" perfekta att roa sig med när man t.ex sitter i telefonmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback