Några eftersläntrare

(null)

Precis när man tror att sommaren nått sitt slut så skymtar man några eftersläntrare i blombädden. Årets sista trädgårdsbukett, känns lite smått vemodigt men samtidigt spännande. Jag tror på en fin höst. Välkomnande svampplockarväder och många krispiga mornar. 

(null)
Legobygge bakom buketten 

Jag blir på riktigt varm i hjärtat när jag ser att ni är så många själar som faktiskt tittar in här, trots att uppdateringarna blivit mer sällan nu på senare tid. Jag har en rimlig anledning och en galet rolig. Något som kidnappat hela min uppmärksamhet semast veckorna, näst efter familjen såklart. Jag kommer att berätta alldelles snart, lovar!

Hoppas att ni också får njuta av sommarens sista värmande strålar (sommarens mini-comeback), vi hörs snart snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback