Loppad långhalsad kompis

(null)

En loppad svan på lill-loppans rum. 30kr på second hand, man älskar ju att fynda dessa guldkorn. 

Det är ju något med dessa långhalsade vita fågeldjur, de är så  vackra! Feminina och eleganta.

(null)

När vi tog gravidbilderna med Minelle i magen så var det ett vackert vinterland och massor av svanar kring oss. Jag är så glad över att de var så nyfikna och höll sig kring oss genom hela fotograferingen, ni ser ju hur de bidrog med magi till bilden! 

(null)
Foto: Julia Berg

Jag har länge varit på jakt efter en djurtrofé med just ett svanhuvud (helt oäkta såklart, mjukisdjur) till Minelles rum. Här är lite svanar jag funnit på nätet, vill ha en hel flock här hemma!  

(null)
Bilder från Miniroom.se, babylove.se, inwhite4you.se. Kollage av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback