Ny look

 Nu var det dags att förnya looken på bloggen. Jag kände att jag ville ha en header som representerar bloggens innehåll. Nästan allt jag bloggar om handlar om kreativitet på ett eller annat sätt, om det så handlar om foto, sömnad, renovering eller inredning. Så jag bakade ihop en kompott med verktyg och material som man använder på ett eller annat sätt för att skapa . Och lite fika på det såklart.

(null)

Så jag fick hjälp av min "assistent" på förmiddagen, han heter Milton är 3år gammal och hjälper mig placera föremålen på rätt plats för att få till en bra bild, haha! Och lillfisan hang samtidigt på min mage i bärselen och sussade så sött. Ljuva mammalivet när det är som bäst! Och se, så fina bilder vi fick ihop till headern! 

Designen är allra finast när man ser den på datorn, men jag vet att största delen av mina läsare läser den på mobila enheter och då anpassar sig bloggen efter det och designen ser då lite annorlunda ut, därför visar jag en skärmdump på datorlooken. 

Vad tycker ni? Blev det fint? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback