Just married.

(null)
En av mina äldsta och finaste vänner Nancy, gifte sig med sin Gustav igår. 

(null)
Så fina så det tåras i ögonen, alldeles nygifta och som alldeles nykära! 

Det bubblar liksom lite extra i kroppen nu när man får gå på bröllop, man minns själv känslan av att precis sagt ja till varann, obeskrivlig! 

(null)
Dessa bruttor har jag haft turen att spendera alla mina grundskoleår tillsammans med, och tänk att varje gång vi träffas, om de så är 2år sen senast eller 5, så känns det precis som sist, nästan som att man är 15 igen. 

(null)
Details. Tokgillade den fina dukningen som vi fick slå oss ner vid. Tokgillade hela gårdagen, så glad att jag & Jack fick vara med och dela den stora dagen för Herr & Fru Engdahl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback