BB-väskan

(null)
Jag har börjat förbereda förlossningväskan lite smått här hemma, men har fastnat... vad ska man ha med sig?! Trodde detta skulle bli lättare med barn nr. 2 men icke! Jag har hunnit glömma på ca 3 år vad som kom till användning.

(null)
Napp, pyjamas i stl 50, blöjor och babynest är det enda som är nerpackat hitills. Vi ska köpa några omlottbodys, fixa babyskydd och införskaffa någon fin och mysig filt också, men det känns så... lite? Kom gärna med tips på vad ni packat i BB-väskan! 

Min egna väska däremot... kommer nog väga upp den "lilla packningen" i lillasysters väska. Vetekudden var min bästa vän sist så den ska självklart med. Amningslinnen, mjuka trosor, mjukiskläder mm.... listan är lång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback