Boa in sig i puderrosa sammet

(null)
Gosedjur från kurragomma.nu / Soffa Från Kids concept /  korg från Jollyroom.se / gardin från Jotex / Tält från Jollyroom.se

Magen den växer, lillayster börjar ge hårdare och hårdare kickar från insidan för varje dag som går. Jag tror att jag börjar komma in i "boa inför bebis-stadie" här hemma. Jack bar fram vaggan från kattvinden här hemma häromdagen, då kändes det liksom mer verkligt helt plötsligt. 

(null)
Kuddar från Jotex

Fina vaggan som min morfar byggde till Milton, nu ska lillasyster få ärva den  tänkte visa bilder här någon dag när jag boat in den också! 
Jag är sugen på att börja med lillskrutts rum och har (såklart, den inredningsfreak som jag är..) börjat planera för hur det kan se ut. Basen på själva rummet blir antagligen vit eller beige, då inredningen och leksakerna kommer färga rummet!

 
(null)
Soffa från Kids concept

Soffan är bara för fin! Mille har en likadan på sitt rum fast i beige, som han älskat ända sen han var så liten att han kunde ta sina första steg kring den och nu använder den till sagoläsning lika gärna som garage till sina bilar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback