Sommarlovssysslor & gammelvaggan

(null)
Nej, ingen lillasyster ännu, hon ligger så gott på insidan av magen. Vi fyller dagarna med långa frukostar, båtturer och fiske, bad i poolen (Mille har fått en minipool av kusinerna som det går alldeles utmärkt att både bada och fiska i), äta glass, fika, kolla fotbolls VM, egna fotbollsmatcher hemma i trädgården... ja ni hör ju, oss går det ingen nöd på, sommarlov deluxe! Det är först på kvällarna vid sisådär 22-23tiden som jag får lite myror i kroppen och bara vill jag bara att det ska sätta igång, jag kan ju liksom inte bara gå och lägga mig idag igen?

(null)
Kvällarna har ju faktiskt varit helt underbara de senaste veckorna, vi har suttit ute på altanen (nu har Jack t.om dragit ut skönfåtöljerna för att lyxa oss rejält) och kollat fotboll och bara njutit av att det fortfarande är varmt ute! Tack sommaren 2018 för att du hitills varit helt magisk! Fortsätt gärna så ända långt in i september! 

(null)
Visst är väl föressten den gamla vaggan som jag slängt med lite bilder på fin! Det är min farmors gamla docksäng. Den finstickade och galet söta klänningen är en Newbie, såklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback