Wishlist ☆

(null)
Lampa - markslöjd Ekelund / lykta & ljusring vitvitarevitast.se / lampa "da vinci" lineahemma.se /  Moccamaster (cremevit! Tror jag visst råkade spara bild på den kritvita...)/  skålar & porslin från Greengate (stephanie warm grey eller stephanie dusty blue) 

Skulle jag bli mångmiljonär någon gång så skulle jag antagligen spendera hälften på inredning, gammalt som nytt... det är så kul och avslappnande att få göra fint hemma. Få bona in sig och ändra om efter humör.
Nu är jag ju inte mångmiljonär tyvärr men fyller iallafall år snart, så då kanske någon av dessa vackra skapelser få flytta in hemma på Villa Gråbo.

(null)
Fönsterlampor & sittpuff Jotex (blomma / skene mellan naturvit)  / Pölkudde gardsromantik.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback