Tidig julklapp

(null)

Jag köpte en amningskudde när Milton föddes, som jag använde flitigt. Självfallet så använde jag den även nu när Minelle kom till världen.... i 2 veckor. Sen kom storebror och hade lite bråttom fram så när han skulle flytta undan kudden som satt fast sig mellan soffbordet och fåtöljen så 

SCHRWRSSSSH!... 

ja, så låter det när en kudde bokstavligt dras itu i två delar. Rakt på mitten. Jag blev ledsen, för det blir inte samma när man pallar upp kuddar och att helamma en bebis tär verkligen på ryggen. 

(null)

Så då kan ni ana lyckan när jag kommenterar en liten kommentar i en instagramtävling och några dagar senare får en notis om att jag faktiskt vunnit den! JAAAA! (Småbarnsmammor kan relatera? Haha) 

(null)

Det roliga är att det är exakt samma mönster på den nya som jag hade på gamla amningskudden och Minelle tokgillar det! Hon kan sitta och titta och krafsa på kudden längre stunder, så det var en galet fin julklapp till både mig och Nellsan 

Tusen tusen tack Tiolin.se! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback