Loveletter

Nu hoppas jag att alla inbjudningar har hittat till sina ägare, så nu kan jag visa resultatet på våra pysselkvällar här hemma.

 

Varje kort är unikt och handgjort från grunden, varje flagga i vimplarna är urklippt till en dubbelvikt trekant, påklistrad på natursnöret och sedan på kortet, klibbigt & kladdigt de luxe!

 

Och vår egna sigill, stämplad på en hjärtformad etikett, lindad på natursnöre och runt den spetsklädda juteväven.

 

Och även texten inuti korten är handskriven såklart.

 

Ja, jag skryter lite, för vi blev nöjda med dem, och roligt var det att tillverka dem tillsammans, när lillfisen somnat på kvällen och vi kunde sitta i lugn och ro och bara klippa och klistra, även det blev mysiga minnen att samla i bagaget. Och det är våra BRÖLLOPSINBJUDNINGAR. Kan fortfarande inte förstå, nu är det nära. 


Kommentarer
jag är inte dum i huvudet! Jag har Asperger säger:

så fint

2017-03-07 | 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback