Konsten att fånga en 1,5åring

Detta är en linslus, och en spexare. Jag bokstavligen låg på golvet i hans rum för att försöka få en bild på honom i nya frillen, fina frillen som fina pappsen fixade igår.


"Att klippa sitt egna barn någongång är något varje förälder måste bocka av" sa han och greppade saxen. Och se så tjusig han blev, i likadan frissa som frisören him self, snaggade sidor och längd uppepå.


Och visst syns det till och med genom bilderna hur full i bus han är?! Haha, lilla virvelvinden.


Hans soffa får agera landningsbana nuförtiden också, det är tur den är mjuk och tålig! Det var typ efter denna bild som jag bara blev liggandes på golvet och skrattade, en stilla bild i fokus på Mille var liksom mission impossible idag, och när jag låg där skrattandes på golvet så fick jag också tillslut agera landningsbana, haha!


Energiknippe, om du bara visste hur mycket energi och glädje du smittar av dig! ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback