Romantik i pysselform

Rustikt, lantligt & romantiskt, i määängder. Det är temat på vårt bröllop. Just det temat har jag drömt om att ha i mitt framtida bröllop sen flera år tillbaka, som jag t.ex minns tillbaka på i detta gamla inlägg det är så fint & passar oss så bra.

Jag har klickat hem lite material för att skapa olika dekorationer själv & även färdig pryttlar som öppnaren!

Dessa är de senaste köpen!

 

Denna är jag nog mest nöjd med av allt. En personlig sigillstämpel med min & Jacks bokstav i.

Malin ♡ Jack

Band som ska pryda inbjudningskort & bordsdekoration. Beställde även en matchande vimpel & bordsduk.

 

Och minns ni tagsen jag beställde? De ska lindas på natursnöre på detta viset, tror slutresultatet kommer bli tiptop!

Nu är även präst, make up & bröllopstårta bokat. Så skönt när "de större grejerna" börjar bli avbockade & klara, så man kan börja pyssla och ägna tid åt sånt här smått, och roliga D.I.Y, bröllopsattiraljer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback