Make a wish

Snart blir tanten ett år äldre & det är dags att publicera den årliga önskelistan. Förutom pengar & presentkort på IKEA (behöver köpa kuddar och LED-belsysning till rummet vi renoverar här hemma) så är det detta jag önskar materiellt just nu.


Barstol

Och ni mina älskade, närmst sörjande får gärna lägga ihop till en barstol (i just denna färg ;)) Denna fina Milton (otroligt vackert namn, som gjort för att bo hos oss!) skulle jag gärna placera hemma i vår bar, synd att den är så attans dyr bara.

Detta är iallafall listan på vad jag just nu skulle "behöva", väldigt mycket fokus på inredning nu, det blir så när man renoverar, då vill man ha nytt & fräscht!



Kommentarer
Drömkillarna säger:

Kan bli en dyr födelsedag, men vi ska nog fixa något fint till vår underbara mamma/älskling ❤️

2017-01-16 | 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback